Analiza Finančnih Podatkov – dopolnjeno pri koraku 5.

PROBLEM / VPRAŠANJE:

  1. S strani zavoda ste prejeli letno realizacijo v vpogled in potrditev.
  2. Preverjate izpise obravnav/prevozov in se vam podatki ne ujemajo s finančnimi izpisi.

KAJ IN KAKO PREVERITI SKLADNOST PODATKOV?

Vse kar prejema zavod ste posredovali preko obračunske funkcije, zato boste te podatke videli na izpisu finančnih poročil.

KORAK 1: Odprite Obračun in finance / Finančna poročila IZDATKI

KORAK 2: Izberite Izpis finančnih poročil. Če poročila še niso bila izračunana, najprej kliknite na ‘Izračun financ’ in izberite vse mesece leta.

Primer izpisa 6 – Analitika Konto za ustrezen mesec:

KORAK 3: Če podatke primerjate s podatki, ki se nahajajo na funkciji IZPISI (npr. Število točk za obdobje), odprite funkcijo in za 1 mesec izpišite podatke z vsemi enotami in zdr. delavci. Obdobje izberite isto kot na finančnem izpisu.

KORAK 4: REALIZACIJA S STRANI ZZZS: na zzzs strani poiščite svoje podatke za ustrezen mesec:

POMOČ: Odprite internetni brskalnik in v NASLOVNO vrstico vpišite : www.zzzs.si/ZZZS/pao/izvajalci.nsf –> izberite regijo in kliknite svojo dejavnost in poiščite svojo ustanovo. Nato kliknite na ‘Podrobnosti‘ in za začetek analite najprej izberite samo 1 mesec (npr. Januar). Izpišite si znesek v stolpcu REA (označeno na sliki).

KORAK 5: Preverite na katerih mesecih se podatki ujemajo / neujemajo. Če se podatki neujemajo preverite:

  • Ali so v izbranem mesecu neobračunani obisku (ikona zeleni možici in kriterij Neobračune ZZZS).
  • Če obiski niso obračunani, je vrednost na dokumentih pod funkcijo Izpisi višje kot na finančni funkciji (ker ti obiski še niso bili obračunani in zato še niso vključeni v finančne izpise in tudi ne na portal ZZZS). POZOR REŠEVALNA: nujni prevozi, ki nimajo ustrezne vsebine oz. razloga prevoza, niso bili obračunani.

  • Ali so bile vse povratnice obdelane (Storno na podlagi povratnice)? Če so podatki na Izpisu Št.točk za obdobje (ali ostali dokumenti na funkciji Izpisi) in Finančni izpis Analitika Konto isti, na drugi strani pa so na portalu ZZZS vrednosti nižje, izdelajte storno na podlagi povratnice. To pomeni, da je zavod pri sebi nekaj obiskov zavrnil in jih ima zato manj (tako primerov kot vrednosti). Ker v programu še niso bili stornirani, jih izpisi prikazuje in je zato vrednost in število primerov višje.

  • Ali so bili vsi obračuni poslani? Če so podatki na Izpisu Št.točk za obdobje (ali ostali dokumenti na funkciji Izpisi) in Finančni izpis Analitika Konto isti, na drugi strani pa so na portalu ZZZS vrednosti nižje, pošljite obračune, ki niso bili poslani.
  • Če je število točk na Poročilu po storitvah VIŠJE kot na Finančnem izpisu, preverite vse strani Poročila po storitvah (točke pod omejenimi pravicami, samoplačniki in evidenčnimi storitvami niso zajete v finančnem izpisu za zavarovalnice).
  • Če je število točk na Poročilu po storitvah NIŽJE kot na Finančnem izpisu in je dejavnost ZOBNA, je potrebno v šifrantu za protetične storitve preveriti kako so razdeljene točke med ambulanto in tehnikom.

To pomeni, da je obračun bil izdelan, zavod pa ni prejel vseh obračunov in ima zato nižje zneske. RAZLOG:

    • mogoče se je obračun pozabilo poslat (preverite na Statusih, če so vsa obdobja vidna)
    • mogoče je bil isti mesec obračunan v dveh delih in je poslan samo en del. Preverite, če je med poročili tak obračun, ki bi moral biti poslan, pa ga ni med Statusi.