Analiza števila klicev v ambulanti
Zanimalo nas je kaj so v dveh izbranih ambulantah storili, da so število klicev zmanjšali za več kot 25%. Dobra praksa ja pokazala naslednje.
V ambulantah navajajo paciente na naročanje preko spletne strani namesto preko telefona.
Število klicev se zmanjša iz dveh razlogov:
- Pacienti se naročijo na pregled tako, da izberejo sebi primeren termin in ga rezervirajo. Pri tem jim ni potrebno opraviti nobenega klica in rezervacijo lahko opravijo kadarkoli in kjerkoli.
- Pacienti naročajo zdravila in napotnice za kontrole preko spleta. Napišejo katera zdravila so jim zmanjkala ali za kam potrebujejo napotnico. Pri tem jim ni potrebno klicati v ambulanto saj so obveščeni preko epošte o statusu naročila. Ko je recept predpisan (poslan v EER) pacient prejem sporočilo, da je naročilo obdelano in da lahko zdravila dvigne v lekarni.
Po dveh letih uporabe spletnega naročanja na preglede in naročila receptov se je v ambulantah zmanjšalo število klicev za več kot 25%.
Priporočila uporabnikov spletnega naročanja so, da se v ambulantah uporablja vsa možna promocija spletnega naročanja kot so plakati v čakalnici, zloženke v čakalnici, aktivno izobraževanje pacientov, urejen in s povezavo do spletnega naročanja pripravljen podpis v e-poštni korespondenci itn. Na ta način se število klicev lahko zmanjša tudi do 40% (odvisno od strukture pacientov, navezanosti na tradicionalno telefonsko naročanje in vrste pregledov).