Analiza števila klicev v ambulanti

Zanimalo nas je kaj so v dveh izbranih ambulantah storili, da so število klicev zmanjšali za več kot 25%. Dobra praksa ja pokazala naslednje.

V ambulantah navajajo paciente na naročanje preko spletne strani namesto preko telefona.

Število klicev se zmanjša iz dveh razlogov:

  1. Pacienti se naročijo na pregled tako, da izberejo sebi primeren termin in ga rezervirajo. Pri tem jim ni potrebno opraviti nobenega klica in rezervacijo lahko opravijo kadarkoli in kjerkoli.
  2. Pacienti naročajo zdravila in napotnice za kontrole preko spleta. Napišejo katera zdravila so jim zmanjkala ali za kam potrebujejo napotnico. Pri tem jim ni potrebno klicati v ambulanto saj so obveščeni preko epošte o statusu naročila. Ko je recept predpisan (poslan v EER) pacient prejem sporočilo, da je naročilo obdelano in da lahko zdravila dvigne v lekarni.

Po dveh letih uporabe spletnega naročanja na preglede in naročila receptov se je v ambulantah zmanjšalo število klicev za več kot 25%.

Priporočila uporabnikov spletnega naročanja so, da se v ambulantah uporablja vsa možna promocija spletnega naročanja kot so plakati v čakalnici, zloženke v čakalnici, aktivno izobraževanje pacientov, urejen in s povezavo do spletnega naročanja pripravljen podpis v e-poštni korespondenci itn. Na ta način se število klicev lahko zmanjša tudi do 40% (odvisno od strukture pacientov, navezanosti na tradicionalno telefonsko naročanje in vrste pregledov).

 

Komentarji so onemogočeni.