MANJKAJO ZDRAVILA ZA PREDPIS

Na Receptu se vam izpiše, da je CBZ starejši od treh dni.

 

Pogost razlog: ‘servis’ za centralno bazo zdravil (CBZ) je ugasnjen, zato se samodejno posodabljanje ne izvaja.

Kako prižgete servis, če se je samodejno ugasnil (čeprav je nastavljen tako, da se sam prižge)?

 

OPCIJA 1

 

1. Odprite Nadzorna plošča\Vsi elementi nadzorne plošče\Skrbniška orodja\Servisi ali v ‘iskanje’ vpišite npr. serv in kliknite na Services (po korakih kot na sliki spodaj).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Poiščite Hipokrat CBZ servis in kliknite na Restart (kot na sliki).

Šifrant se bo posodobil. Na funkciji Rp se bo zapis o 3 dni starem šifrantu zbrisal naslednji dan.

 

OPCIJA 2

  1. Odprite Servis / Ažuriranje šifranta zdravil
  2. Kliknite na  Namesti CBZ2 in nato na gumb Start

 

Če naslednji dan šifrant še vedno ne bo posodobljen, je težava verjetno nastala zaradi spremenjenih nastavitev v operacijskem sistemu (spremenjen IP računalnika). V tem primeru je potreben pregled nastavitev oz. delovanja servisa.

Dodaj odgovor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.