Stornirali ste naročilnico, ampak so podatki v Online sistemu ostali nespremenjeni, v programu pa so se zbrisali.

Potrebno je priklicati podatke iz Online sistema in ponovno stornirati naročilnico. Sledite spodnjim korakom.

  1. Kliknite na ikono zeleni list.

2. Izpišite si podatke, ki so vidni v Online sistemu.

3. Na zavihku Seznam preverite, da res ni ustrezne naročilnice, ki je vidna v Online sistemu.

4. Ponovno vpišite naročilnico s podatki iz Online sistema. Diagnoza ni prikazana na Online sistemu, zato jo vpišite po spominu.

5. Pri shranjevanju kliknite NE PREVERI.

6. Ko shranite podatke, kliknite na ikono svinčnik in vpišite online številko naročilnice.

Zdaj lahko ponovno stornirate naročilnico oziroma jo izpišete.

Prejmite podobne nasvete v e-poštni nabiralnik

in izboljšajte poznavanje programa.

Izpolnite spodnji polji in kliknite Pošlji.