Na obisku je napačen plačnik. Program ga ne pusti zamenjati.

Zaključili ste obisk in kasneje ugotovili, da bi moral biti plačnik drugi (na primer podjetje ali ZZZS).

Kako zamenjati plačnika?

KORAK 1:

Če je račun za doplačilo (sem šteje tudi nulti račun), že izdelan, je prvi korak izdelava storno tega računa. Na obisku kliknite ikono ‘račun’, preverite, da je račun označen kot ‘neplačan’ (sicer ga kot uporabnik Lastnik označite kot neplačan) in kliknite na ikono X (za stornacijo).

KORAK 2:

Po izdelavi storno računa, se obisk odklene. Najprej zbrišite storitve, ki so bile prej vpisane. Nato zamenjajte plačnika (prijavljen zdravnik mora biti isti kot zdravnik na obisku). Ponovno vpišite storitve, ki bodo dobile oznako novega plačnika. Na koncu zaključite obisk.

Če je obisk podvojen ali ga ne želite voditi pod nobenim od obračunljivih plačnikov, ga označite kot plačnik A-ambulanta in zbrišite vse storitve. Obiska, ki je že imel izdelan računa, ni več možno brisati, saj je nanj vezana številka računa.


Prejmite podobne nasvete v e-poštni nabiralnik

in izboljšajte poznavanje programa.

Izpolnite spodnji polji in kliknite Pošlji.