Izstavili smo račun za samoplačnika namesto za podjetje (npr. Prva zdravstvena asistenca ali Corris). Kako lahko popravimo račun?

Najprej je potrebno stornirati račun za samoplačnika in nato zamenjati plačnika ter obračunati podjetju. Sledite spodnjim korakom.

KORAK 1 – storno računa.

  1. Na obisku odprite funkcijo ‘Račun’.
  2. Označite ‘Plačano NE’ (to lahko naredite, če ste prijavljeni kot Lastnik).
  3. Kliknite na ikono X in potrdite stornacijo računa. Nastane storno račun, ki ga lahko natisnete za računovodstvo.

KORAK 2 – zamenjava plačnika.

Na obisku zamenjajte plačnika in izberite ustrezno podjetje ter vrsto sprejema.

KORAK 3 – obračun za podjetje.

Uporabniki običajno 1 x na mesec izdelajo obračun za podjetje. Lahko pa račun izdelate kadarkoli. Če še nikoli niste izdelali računa za podjetje, sledite korakom iz te objave.