Napaka pri posredovanju eNapotnice

V centralnem sistemu za eNaročanje so bile v ponedeljek, 16.10.2017 v produkciji vključene nove kontrole nad obstoječimi polji, in sicer:

  • Kontrola šifre diagnoze po MKB10 šifrantu (kontrola je začasno izključena)
  • Kontrola primerjave ustreznosti podatkov o pacientu v napotnici in na naročilu
  • Kontrola kontaktnih podatkov
  • Kontrola za trajne napotnice
  • Kontrola številke papirnate napotnice na 8 znakov
  • Kontrola vloge sestre administratorja za vnos samo papirnatih napotnic (kontrola je začasno izključena)
  • Kontrola BPI številke ustanove in BPI številke v Identifikatorju naročila

Pri pošiljanju eNapotnice dobi uporabnik tip napake, kot je vidno na sliki spodaj. Bodite pozorni na opis napake in odpravite pomanjkljivost. Nato lahko ponovno pošljete eNapotnico. Če ste napotnico medtem že natisnili, je ne boste mogli ponovno poslati.

Kontaktne podatke (telefonska številka) lahko vpišete na obrazcu Napotnica in se vam bo shranila v Osnovne podatke o bolniku – ‘sonček’. Na ta način se vam bo pri vsaki naslednji napotnici za pacienta podatek o telefonski ali GSM številki samodejno prenesel na obrazec in teh težav ne boste več imeli. Naslov e-pošte lahko prav tako vpišete v ‘sonček’.

Podatke o bolniku lahko urejate tako, da podatke odklenete (ikona francoski ključ), vpišete in shranite.

Komentarji so onemogočeni.