Pri prijavi s čitalnikom nam javi napako API037 in ne moremo delati. Kaj je potrebno narediti?

Če se vam pojavi sporočilo, ki je na spodnji sliki, lahko preverite prijavo z drugo profesionalno kartico ali na drugem računalniku (če je težava s čitalnikom).

V kolikor ta ukrep ne pomaga, je verjetno težava na sistemu on-line in lahko delate po ‘rezervnem scenariju’.

Kako delati po rezervnem scenariju?

V oknu za prijavo v online kliknite ‘ZAPRI’ in sledite naslednjim korakom:

KORAK 1: na izbiri bolnika poiščite pacienta in izberite ‘šifro pridobivanja podatkov ’31 – lokalni sistem online ne dela’.

Obisk boste lahko dodali. Prav tako storitve in obrazce. Ne boste pa mogli zaključiti obiska. To se naredi naknadno, ko sistem online ponovno dela.

KORAK 2: preverjanje zavarovanj za obiske, ki so bili dodani po točki 1.

Ko sistem online dela, se povežite s profesionalno kartico in odprite Izpisi / Seznam bolnikov / Bolniki z SPP 31 ali 51.

KORAK 3: vpišite obdobje (1.), kliknite gumb V redu in nato še na ikono ‘rdeče puščice’ (2.).

Zavarovanja se bodo vsem pacientom samodejno preverila. Obiske pa je potrebno ročno zaključiti.