Naročilo recepta preko spleta brez prostovoljnega zavarovanja

Kaj naredijo sestre, ki v program prejmejo spletno naročilo zdravil, pri čemer pacient nima urejenega prostovoljnega zavarovanja?

 

  1. Na funkciji za pregled naročil receptov sestra lahko vidi naročilo pacienta in poleg tega določa status tega naročila. Na začetku je naročilo brez statusa kar pomeni, da je naročilo bilo oddano s strani pacienta, ni pa bilo še videno v ambulanti.
  2. Sestra za namen vpisa obravnave in količnika preveri zavarovanje pacienta brez kartice (z razlogom obravnave 13 – za izdajo listine).
  3. Ker sestra opazi, da pacient nima zavarovanja, ga ne vpiše in tudi v ambulanti ne predpišejo zdravil.
  4. Na seznamu naročil sestra označi status ‘zavrnjeno’ in v sporočilo pacientu napiše, da nima urejenega prostovoljnega zavarovanja in naj se oglasi v ambulanti zaradi doplačila.

V kolikor v ambulanti ne želijo izdati računa za 20% doplačilo, lahko normalno predpišejo zdravila in v statusu naročil označijo ‘obdelano’.

Komentarji so onemogočeni.