NE DELA ČITALNIK PREKO ODDALJENE POVEZAVE

Pojavi se napaka ‘ROOT ELEMENT IS MISSING’, ko delate s čitalnikom preko RDP (oddaljen dostop).

Nasveti za odpravo napake:

  1. Sistem ne vidi čitalnika (restart čitalnika, glej kaj se dogaja v client toolboxu, da ni rumenega trikotnika).
  2. Knjižnica ihis2.dll na serverju mora biti verzija 1.0.0.7.
  3. RDP povezava mora prenašati pogon C.
  4. Lokalno mora biti zagnan ihis2TSr. (je v c:\Online).
  5. Lokalno v OnLine je še kakšna druga datoteka (log.txt…). Zbrišite jih.
  6. Zagon – regedit – computer -HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run –> dodajte ihis2TSr.exe  (ali odprite Zagon in kopirajte bližnjico do ihis2TSr.exe).
  7. Lokalno že drugi program uporablja čitalnik (Helios…).
  8. Preverite, če antivirusni program briše IHIS2TSr.exe.
  9. Če ne pomaga nič od naštetega, pokličite skrbnika za kartično poslovanje na ZZZS.

 

 

Komentarji so onemogočeni.