Nova telefonska podpora

Osnove podpore so 3:

  • Telefonska podpora se nanaša predvsem na obračunske popravke, svetovanje in reševanje težav pri uporabi storitev eZdravja (eRecept, predvsem pa eNaročanje) ter sprotno svetovanje pri uporabi funkcij programa Hipokrat.
  • Poleg telefonske podpore so večkrat razpisana različna izobraževanja, saj ocenjujemo, da jih kot uporabniki programa tudi potrebujete.
  • Možnost lastnega izobraževanja je dostopna v naši strokovni knjižnici, ki je lepo sprejeta. V njej so pripravljeni prispevki in navodila, ki jih uporabniki pogosto potrebujejo. Dostop do Hipokratove knjižnice je TUKAJ.

Vse vsebine pripravljamo v želji, da bi zmanjšali obseg telefonskih klicev in, da bi nas uporabniki po telefonu kontaktirali le za vsebine, ki jih ni mogoče rešiti po drugih komunikacijskih poteh. S tem bi vsem skupaj zagotovili hitrejši odzivni čas, manj telefonov in več časa za razvoj programa.

 

Prenovljena telefonija (in še vedno brezplačna)

Prenovili smo sistem telefonske podpore, ki ga bomo predvidoma vpeljali z 19.11.2018.

 

Ob vašem klicu se bo oglasila telefonska centrala, ki vas bo, glede na tip vprašanja, usmerila na ustrezno področje. Najava ob vašem klicu se bo glasila:

Pozdravljeni, poklicali ste podjetje List, program Hipokrat. Z veseljem vam bomo pomagali.

Za tajništvo podjetja, splošne informacije, prodajo in računovodstvo pritisnite 1.

Za storitve po naročilu (kot so npr. instalacija programa, obračunski popravki, registracija digitalnega potrdila za PZZ) na naši spletni strani izpolnite ustrezno naročilnico.

opomba: na spletni strani so pripravljene naročilnice za (povezava do naročilnic ja na gumbu NAROČAM v orodni vrstici list.si):

  1. instalacijo programa Hipokrat,
  2. izdelavo obračunskih popravkov,
  3. registracijo digitalnega potrdila na PZZ, če vam je poteklo.

Ker gre tukaj za storitve po naročilu, vas vljudno prosimo, da najprej izpolnite naročilnico, na podlagi katere vas bomo kontaktirali za točen termin izvedbe storitve. Pozivamo vas, da storitev naročite pravočasno in ne v zadnjem trenutku (v izogib dodatnih stroškov).

 

Ko je onemogočena uporaba programa pritisnite 2.

opomba: ta možnost je namenjena uporabnikom, ki :

  1. programa ne morete uporabljati,
  2. vam javi napako,
  3. sploh ne pridete v program,
  4. vas vrže ven iz programa, …

Tukaj prosimo vse, da se te možnosti poslužite le v naštetih primerih, saj bomo le tako zagotovili hiter odziv. Obdobno bomo izvajali analize klicev in v primeru večkratnih neupravičenih klicev na to številko, bomo ukrepali z obračunom opravljenih storitev. Verjamemo, da to ne bo potrebno.

Za pomoč pri tekočem delu lahko rešitev poiščete v Hipokratovi knjižnici ali pritisnete 3 in počakate na prostega svetovalca.

opomba: ob pritisku na 3 se bo vaš klic postavil v čakalno vrsto z ostalimi čakajočimi klici in odzivnik vas bo obveščal, kateri v čakalni vrsti ste. Ta možnost je namenjena v primeru vprašanj, ki se pojavijo ob vašem delu in pri katerih potrebujete pomoč. Priporočamo, da v tem primeru nasvet za uporabo programa ali pojasnila o delovanju uporabite tudi Hipokratovo knjižnico na naši spletni strani ali v programu na dotični funkciji pritisnete tipko F1 – Pomoč.

 

Na odzivniku in spletni strani bomo ažurno objavljali obvestila v primeru nedelovanja različnih sistemov (eZdravje, FURS, On-line,….). Na naši spletni strani je objavljen tudi  kontakt eZdravja in povezava do podpore eZdravja, kjer objavljajo obvestila o nedelovanju, posodobitvah in podobno. V primeru nedelovanja kakšnega od podpornih sistemov, ki jih program Hipokrat uporablja, prosimo preverite informacije o delovanju. Objavljena so tudi navodila za delo v primeru nedelovanja katerega od teh sistemov.

Upamo, da bo izpeljana optimizacija pripomogla k hitrejši in učinkovitejši medsebojni komunikaciji. Z veseljem bomo prisluhnili še kakšnemu dodatnemu predlogu (tudi o uvedbi ‘rdečega’ telefona za nujne in plačljive klice).

Komentarji so onemogočeni.