Računovodstvo potrebuje seznam računov. A moramo še vedno tiskati vse račune?


V kolikor računovodstvo sprejema elektronsko obliko računov, se jim lahko pošlje prilogo v kateri so zajeti računi iz Dnevne blagajne (računi za samoplačniške storitve, doplačila, nulte račune).

Poslati jim je potrebno excelovo datoteko, ki jo izdelate po naslednjih korakih:

KORAK 1:

Odprite funkcijo Izpisi / Dnevna blagajna in izberite ustrezno obdobje (če pošiljate na tedenski ravni, označite obdobje enega tedna).

KORAK 2:

Kliknite na ikono excel in shranite datoteko (program predlaga shranjevanje v delovno mapo Hipokrata – npr. C:\Hipowin). POZOR: če imate nameščen starejši excel, morate spremeniti predlagano ime datoteke iz Blagajna.xlsx v Blagajna.xls.

KORAK 3:

Odprite elektronsko pošto in kot priponko pošljite datoteko Blagajna vašemu računovodstvu.

Prejmite podobne nasvete v e-poštni nabiralnik

in izboljšajte poznavanje programa.

Izpolnite spodnji polji in kliknite Pošlji.