Kako spremenimo čakalne dobe s katerimi smo vidni na portalu?
Veliko vprašanj, ki jih prejmemo, se nanaša na čakalne dobe s katerimi ste vidni na portalu. Omogočili smo vam, da lahko čakalne dobe po potrebi tudi sami prilagajate. Ravno zato, smo za vas pripravili navodila, kako lahko sami in brez naše pomoči to tudi storite. Za navodila pritisnite TUKAJ.
Kako natisniti obvestilo za pacienta o naročilu oziroma prenaročilu?
Opazili smo, da velikokrat na napotnicah oziroma delovnih nalogih ni navedene telefonske številke pacienta. Vprašanje, ki sledi, poslušamo vsakodnevno. Kako naj sedaj obvestimo pacienta drugače kot po navadni pošti? Se strinjamo z vami, je zamudno zato smo za vas pripravili različna obvestila za pacienta kot so: potrdilo o naročilu, potrdilo o prenaročilu in potrdilo o odpovedi termina. Za vas smo pripravili navodila, kako si lahko nastavite obvestila. Za navodila pritisnite TUKAJ.
Kako vpišemo pacienta v čakalni seznam?
Nimate prostih terminov oziroma ne naročate še za naslednje leto? Kaj naj naredimo? Pacienta vpišite v čakalni seznam, mu ponudite okviren termin in ko boste imeli razpisane termine za naročanje, ga enostavno naročite na termin. Kako to naredite? Za navodila kliknite TUKAJ.
Celodnevno prenaročanje
Je zdravnik oziroma zdravnica odsotna in ne veste, kako najhitreje prenaročiti paciente za cel dan? Za vas imamo novo možnost celodnevnega prenaročanja. Za navodila, kako to sedaj enostavno naredite, kliknite TUKAJ.
Združevanje pacienta
Se je tudi vam pripetilo, da ste pomotoma ročno vpisali pacienta, ki ste ga že imeli v bazi? Sedaj imate v bazi dva zapisa za istega pacienta. Kako bi lahko oba zapisa združili v enega? Za navodila, kako lahko združite paciente kliknite TUKAJ.
Bili smo brez čitalnika, kako preverim zavarovanje pacientom (SPP 31)?
Se je zgodilo, da vam čitalnik ni deloval in niste mogli prebrati zavarovanja za paciente? Za vas smo pripravili navodila, kako to lahko enostavno naredite. Za navodila kliknite TUKAJ.
Brisanje obiska
Želite zbrisati obisk za pacienta, pa je obisk že zaključen in obračunan? Preberite navodila, ki smo jih pripravili TUKAJ.
Kako se naredi storno in popravke (ki niso na podlagi povratnice ZZZS-ja)?
Preberite si navodila Kako se naredi storno in popravke (ki niso na podlagi povratnice ZZZS-ja). Navodilo najdete TUKAJ.
Kako se naredi storno in popravke (na podlagi nadzora)?
Vas zanima kako se naredi storno in popravek na podlagi nadzora? Navodila najdete TUKAJ.
Kako se naredi poračun?
Preverite kako se naredi poračun. Navodila najdete TUKAJ.
Kako dodati novo koncesijsko storitev v šifrant?
Vas zanima, kako dodati novo storitev? Za vas smo pripravili navodila TUKAJ.
Cepljenje eRCO
Navodila, kako posredujete cepljenja v eRCO, najdete TUKAJ.
Kako pravilno prevzeti Sigenco?
Za vas smo pripravili navodilo, kako pravilno prevzeti digitalno potrdilo Sigenca. Za navodilo kliknite TUKAJ.
Kako dodati zdravilo LZM?
Za vas smo pripravili navodilo, kako dodati zdravilo LZM. Za navodilo kliknite TUKAJ.